Alvin and the chipmunks

Vaknade vid två idag. Hatar när jag sover bort hela fina dagar, men jag låg ganska mycket minus på sovsidan så det var nog lika bra. Eftersom mamma är sjuk så fick jag uppdraget att ta hand om huset. Som såg ut som skit, ye. Det var bara att vrida på Winnerbäck på högsta volym och sätta igång. Sprang runt i sovtröjan hela dagen och svettades som en gris. Varför vill alla svenskar åka utomlands? Kolla på termometern, trettio grader i skuggan. Jag klagar då inte.

Vid fem hoppade jag in i duschen och fixade mig sedan innan pappa körde in mig till bion. Var tvungen att se Eclipse igen. Edward är så underbart snygg och filmerna är så otroligt bra. Dog nästan lite mer den här gången än förra. Har även funnit en ny kärlek [förlåt Eddie, but you're still the best ♥], Kiowa Gordon. Han spelar Embry Call i varulvsgänget och är så grymt söt. Nu får jag andas lite innan jag på tisdag ska kolla på den ännu en gång med Joy, the Jacob Black lover och Emma.

Men nu ska jag kolla på Alvin och gänget 2.

Längst ut till höger ser ni sötnosen, mjao.

Kommentarer
Postat av: Joy

Älskar också Embryyy! så göll. Fast Jasper är också snygg.. om han kunde ha en annan frisyr iaf :D<3

2010-07-04 @ 09:53:49
URL: http://billiejean.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0