Allt är inte alltid som det verkar

Blev väckt vid två av att pappa tyckte att det var uppstigning. Efter det har jag fått ben till min säng och som pappa kallade det, kommit upp till högre höjder. Riktig skojare dendär. Sen har jag dammsugit och vart duktig medans ett diskutionsgräl har surrat i bakgrunden, men det har jag somvanligt lärt mig att ignorera.

Har precis käkat lite kräm till frukost/mellanmål/lunch och tagit in tvätt. Känner mig onödigt duktig idag. Har inte mycket för mig, så blir väl att ligga ute i värmen fram tills mörkret faller på. Och då är det ju tv'n som gäller. Kollar nästan aldrig på tv längre, men på tisdagar är det ett måste. Lär ju inte hända något som är värt att skriva om, så detta blir nog allt för idag. Morgondagen kommer spenderas i Katrineholm med Sandra, sen hinner jag väl lagom tillbaka till Flen när Allsång i Sveaparken börjar. Mycket allsång är det, men det är ju det som ger den bästa sommarkänslan, så jag klagar då inte.


Bild ur Folket från förra Allsång i Sveaparken

Kommentarer
Postat av: linnéa

Ska du vara med imorgon med på - allsång i sveaparken ? :D <3

2010-07-20 @ 17:13:09
Postat av: elitNNn

Svar till linnéa:

Som jag sa förut, nej det ska jag inte :) <3

2010-07-20 @ 18:15:21
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Maulin

ajdå, där kom bilden...

2010-07-20 @ 18:31:16
Postat av: Anonym

Svar till Maulin:

Och vi är så snögga :)

2010-07-20 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0