2010-07-28

Hello kära bloggläsare.
Blev väckt av pappa vid två idag och han tjatade om att jag någon dag kanske kunde komma upp innan lunch. Sorry, men det är sommalov och jag behöver samla alla krafter jag har om jag ska orka tre år på gymnasium. Mamma kom hem med mormor och vi käkade rester från igår medans regnet sakta började blöta ner oss.

Annars har vi mest löst korsord, sudoku, pratat namn på bebisar och bara left livet. Vet ni att jag egentligen skulle ha hetat något på bostaven O, precis som min bror Oskar. Kan ni tänka mig i något som Olivia, Ofelia eller Olga kanske? Av dom valen skulle jag helst velat heta Olivia, Olivia Wennberg. Sött.

Grillning står på schemat ikväll, även fast vädret inte är på topp så sitter aldrig grillat fel. Annars tror jag inte att någon speciellt händer. Joy, födelsedagsbarnet, befinner sig ju i Stockholm, så det blir inte mycket sweet 16-party ikväll.
Stort grattis till henne iallafall, och jag hoppas att hon får en underbar födelsedag.


Hugs & kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0