You know nothing about hard work

Okej... vad hände? Skolan gick som vanligt fram till sista lektionen, hemkunskap. Vi kom typ lite tidigare till lektionen, så vi körde hänga gubbe. Johan gjorde ett ord, "svarting", och det var inget illa menat till alla mörka därute i vårt avlånga land. Men så tog en viss person illa upp, och drog från lektionen och hämtade massa släktingar (?) och vänner, som stod utanför dörren och dampa. Alltså lol. Jag tar inte illa upp att bli kallad viting eller svenne, för det är just det jag är. A men iallafall, så typ stod hon och några killar i klassen och snacka med en av våra lärare senare, och hon lacka typ totalt. Så himla onödigt.

Nu ska jag diska (duktig, jag vet), äta och tagga till träning. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0