When the truth came out I just didn't know what to do.


You only meant well? of course you did. It's all for the best? of course it is

Måndag igen. Ännu en vecka att ta sig igenom. Idag har varit en trög dag. Jag har varit helt cp rent utsagt. Jag vet inte om jag orkar med dessa humörsvängningar. Ena stunden kan allt vara skit, allt jag vill är att vara hemma i min säng och tycka synd om migsjälv, plötsligt så känner jag att jag måste skratta och har noll kontroll. Det är jobbigt. Men bara dom i min omgivning mår bra, så mår jag bra.

Lämnade in gymnasieansökningarna idag (nu mår jag inte så bra längre). Det känns helt fel. Kommer jag inte in på lärlingsprogrammet nu så vet jag inte vad jag gör. Hoppar av skolan? Helt klart ett altenativ. Men annars får jag väl försöka hitta något som passar mig.. men vad är det? Ångest ångest ångest. Nu ska jag äta, tagga till träningen och kolla... ja, ni vet :) Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

åh herregud!! vad heter den där låten nu igen som du har som rubrik?? haha kommer inte på det!!^^ haha<33

2010-01-25 @ 19:40:42
Postat av: elitN

haha, de är från whatcha say :)<3

2010-01-25 @ 22:19:45
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0