Team Edward

Kollade nyss klart på New Moon tillsammans med päronen. Den blir bara bättre och bättre för varje gång jag kollar på den, och jag gillar Edward mer och mer. Men jag förstår bara inte hur alla kan gilla Jacob Black så mycket? Visst, han har en jävligt biffig kropp och är brun och endast 17 år, men hallå? han sabbar ju allt för Bella och Edward. Om jag får säga min åsikt så är han bara i vägen. Det var bra att han fanns för Bella, höll henne lycklig. But now Edward's back! Lämna henne ifred och gå vidare. Men iallafall, kan knappt vänta tills Eclipse kommer (176 dagar kvar).

Team Edward or Jacob?

Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Jag håller med dig. Jag är Team Edward helt klart :) gud vad jag längtar till Eclipse i sommar!

2010-01-07 @ 11:49:04
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0