Silly boy, get out of my head

Kom hem från landet mitt ute i ingenstans för ett tag sen. Hade trevligt igår, inatt osv, och det var skönt att äntligen få några timmars sömn! Är fortfarande trött som en gris, men hade tänkt att hålla mig vaken tills ikväll så att det blir rätt, haha. Det är ju iallafall snart time för skolan, ångest somfan. Ligger och farmar på Facebook (ja, jag är en farmvillenörd) och laddar ner första säsongen av One Tree Hill. Så fort det är klart så blir det att slappkolla och vem vet, kanske slumrar till lite. Bilder från igår kommer, jag är lite seg bara. Hoppas alla har det bra annars. Puss

i love it

Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Shysst av dig :)

absolut, lägger till dig nästa gång jag loggar in på bloglovin.

2010-01-07 @ 17:56:39
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0