Satans ångest

Hellu. Seg uppdatering idag, men har inte haft anledning till att blogga. Gick upp halv fyra, sen har jag mest halvsovit i fotöljen och kollat One Tree Hill. Och nu är det dags att sova igen. Skola imorgon, och jag har feta ångesten. Vill inte tillbaka, av flera anledningar. Mest av allt är det nog gymnasievalet som ska vara klart om mindre än en månad men även att tvingas träffa dig. Men jag ska nog klara mig, dom säger att jag är stark. Dags att börja tro på mig skälv kanske? Lättare sagt en gjort. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Linda

OO älsk! You are strong!! O jag tkr du ska börja läsa blondinbellas blogg!! Hon skriver så himla bra om självkänsla o sånt!! Jag blir fett peppad av sånt! KAnske du oxå blir?? älskar digg:)<33

2010-01-11 @ 20:28:29
Postat av: elitN

haha, blondinbella? nejtack. men det löser sig nog, det brukar det göra. inte för att det någonsin har varit såhär för mig tidigare, men livet är ju fullt med nya utmaningar. love you <3

2010-01-12 @ 16:19:28
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0