Now I'm back on track!

Förlåt, förlåt, förlåt för sämst uppdatering. Men nu när skolan är igång igen är det lika bra att ni vänjer er. Igår när jag kom hem var jag så sjukt trött att jag sket i träningen och nästan somnade vid matbordet (kunde knappt hålla ögonen öppna på so-lektionen..) Istället kröp jag ner i sängen och kollade på One Tree Hill. Sjukt skönt att sova en hel natt! Men allt skönt har ett slut, och inte ens gud kunde hindra väckarklockan att ringa i morse, tyvärr. Hade inte lika gott om tid idag, men jag hann iallafall med bussen. Så nu är dag två av 97dagar i skolan avklarad, bara 95kvar.

Men ikväll ska jag hålla ögonen öppna, och benen ska även få anstänga sig lite - INNEBANDY, here I come! Äntligen har jag slutat hosta (för det mesta) och förkylningen börjar ge sig. Vilket betyder att jag kan träna igen. Å vad skönt! Har inte kunnat spela på två månader, så snacka om att jag är sugen. Man får bara hoppas att tekniken finns kvar, haha konditionen har aldig funnits så det ska nog inte bli några problem. Men nu måste jag verkligen plugga, prov i svenska på torsdag. Sen matteprov nästa fredag. Hört talas om en mjukstart? Don't think so. Later

bästa laget

Kommentarer
Postat av: jeanette

vad skönt att du har blivit av med förkylningen :D

2010-01-12 @ 18:05:53
URL: http://mjaou.blogg.se/
Postat av: Cornelia

svar: nej okej vad jobbigt hoppas allt blir bra du är bäst! <3

2010-01-12 @ 18:44:47
URL: http://ccorwen.blogg.se/
Postat av: Cornelia

svar: nej okej vad jobbigt hoppas allt blir bra du är bäst! <3

2010-01-12 @ 18:44:52
URL: http://ccorwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0