Morden i Midsomer

Hemma nu. Sitter och  kollar på ett nyinspelat avsnitt av Morden i Midsomer. Måste bara säga att det är dem bästa deckarserien som existerar. Slår Beck, Wallander, Johan Falk osv.. allt! Men iallafall, imorgon är det fredag. Skönt som fan, rent utsagt. Har inga planer, förutom att jag ska fira kusin som blir myndig på lördag, grattis!

Ikväll blir det träning igen, och jag ska ta mig igenom hela den här gången (lång historia). Och jag ber om ursäkt för mitt senaste inlägg. Jag föll. Förlåt, men från och med nu ska jag försöka hålla mig på benen, stå på mig lite. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv, hörs. Kisses

Jason Hughes som Ben Jones och John Nettles som Tom Barnaby.

Kommentarer
Postat av: Joy

NEJ! Inte beck, för persbrandt är med! :( men dom andra kanske..

2010-01-15 @ 19:36:03
Postat av: elitN

sant. men dethära är bäst på sitt sätt, och Beck på ett annat :)

2010-01-16 @ 03:41:50
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0