Jag visste att det skulle bli jobbigt, men ni behöver inte försvåra allt.


Tog 1-bussen från skolan. Är hemma nu, måste lugna ner mig på hemmaplan. Fan. Är det verkligen såhär det ska vara? För ärligt, jag tror inte jag klarar det längre. Ska jag låta dethär gå ut över skolan, allt som jag kämpat mig igenom. Ett halvår kvar, och jag klarar inte en dag. Jag sa att jag ville vara vänner, du ville också. Men det går inte. Jag vill att du ska säga att det är omöjligt, att vi aldrig kommer lära känna varann. Vill att du ska säga att du inte vill ha något med mig att göra. Det känns smärtsamt, bara i tankarna att höra dig säga det, men det gör det nog lättare att släppa taget. Då vet jag åtminstonde att jag gjorde rätt.

Kommer jag någonsin våga tro igen?

Kommentarer
Postat av: Linda

Emma:( sluta göra mig ledsen:( älskar dig babe!! hoppas du vet det!!<33

2010-01-19 @ 21:09:12
Postat av: elitN

sanningen svider. men jag ska försöka, jag måste gå vidre. love u 2 <3

2010-01-20 @ 22:42:05
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0