Jag vet vad du gjorde förra sommaren

Vet ni vad mitt nyårslöfte va? Jag skulle aldrig mer kolla skräckfilmer som jag inte redan har sett. Kunde jag hålla det? Antar att rubriken svarar på det. Efter att pappa och jag kommit hem från Flen (åkte in och köpte lite mumsigt till lördagskvällen plus B&J till moi) så satt vi och kollade på komedin Rush Hour 2. När den va slut så zappade vi lite mellan kanalerna, och så dök Jag vet vad du gjorde förra sommaren upp. De är en film jag alltid velat se, men aldrig haft tillfälle till att göra. Har sett en liten del av början, så nu satt jag och kollade tills den bit jag redan hade sett. Sen stängde jag av. Jag vågar verkligen inte sitta ensam i mitt eget tv-rum och kolla på en skräckfilm (fast päronen sover i rummet bredvid). Liten chicken, i know. Men jag skyller på att jag har haft förföljelsemani och varit mörkrädd sen jag såg En amerikans varulv i London när jag va fyra-fem år. Usch, jag kan inte ens hålla i fodralet till den filmen! Men iallafall, jag har inte riktigt brytit mitt nyårslöfte. Såg ju faktikst inte så mycket mer än det jag redan hade sett.. Men spelar in den, så jag kommer att bryta de. Så småningom. Bestämde just att jag och Joy skulle kolla på den när hon tar sig tid att komma till mitt enkla hem (när nu de händer).

Nu ska jag sätta på OTH, annars kommer jag bara ligga och tänka på dendära äckliga mördar-fiskkroken. Imorgon är det söndag, får se vad jag ska hitta på för att förtränga söndagsångesten. Godnatt, puss


Har du sett den? Är den sevärd? Jag känner att jag måste se, men ändå inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0