it's impossible to bring back time.

Hellu bloggen. Märkt att det är några små sötnosar som hittat hit iallafall. Kom precis hem från innebandyteorin, och eftersom jag fortfarande är sjuk (har hostat och skit i en månad nu) så kan jag inte träna :< men nu jävlar, nu ska jag ta hostmedicin tre gånger om dagen och dricka varm oboy varannan timme. saknar innebandyn vafan! men jag fick iallafall lite mer information idag om D3-laget och massa annat som är nyttigt.

funderar på om jag ska käka någe, har inte käkat sen fem igår. är det farligt att inte äta frukots, lunch och middag varje dag? jag har kommit på att jag knappt aldrig äter längre. men jag mår inte dåligt. förutom hostan, förkylningen och allt som har hänt. whatever, jag har iallafall ingen yrsel.

sitter just nu och lysssnar på allt och inget på spotify. jag tror jag måste skaffa lite nya låtar, alla påminner om dig, mitt liv och mina känslor. jag orkar inte


på den tiden var allt bra

Kommentarer
Postat av: Josse ♥

Svar; Kul att du vill vara med :)

2010-01-04 @ 22:04:50
URL: http://jossesblogg.blogg.se/
Postat av: wiccan

Men jag älskar dig vad som än händer<3

2010-01-04 @ 23:03:58
Postat av: elitN

och jag dig, vännen<3

2010-01-04 @ 23:11:36
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Linda

Emma... GÅ TILL DOKTORN!! eller sa dom inge vettigt när du var där??<33

2010-01-04 @ 23:27:27
Postat av: elitN

varit där :o "det är vanligt att man hostar efter en infektion i kroppen, det kan hålla på i flera veckor. ta hostmedicin regelbundet och drick varmt så ger det sig nog tillslut". jävla bullshit<3

2010-01-04 @ 23:30:41
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0