It may be over but it won't stop there

Sitter i mitt rum och drömmer mig bort (går inte en av Carolas låtar så?) medans jag väntar på Kniven mot strupen. När vi käkade så frågade pappa lite om hur jag hade tänkt i mitt rum och så när jag ska göra om, så satt vi och diskuterade lite grejor. Jag ser precis allt framför mig! Antingen är det väldigt bra, eller helt värdelöst. Jag vill ju inte så falska förhoppningar, men ändå så vill jag ha en bild av det innan jag sätter igång. Tror det blir bra, iallafall.

Blir nog att åka till Etuna imorgon, med eller utan sällskap. Jag skulle kunna åka med Carro hem, men vet inte om jag hinner göra alla affärer jag tänkt gör då.. får se hur det blir. Är det någon som ångrar sig så åker jag iallafall 13.13 från station in till stan, och eventuellt 16.09 tåget hem. Jag måste iallafall ha dendära tröjan! Och ett par leggings från Vila i guess. Men nu ska jag parkera mig framför tv'n. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0