I wanna be a rockstar.

Chacha bloggeeeen. Hur mår alla små wannabe-mig därute? Skk

Hehe, okej jag är något övertrött. Men livet är hårt. Kom hem för ungefär en timme sen, käkat och duschat. Gick fint på ridningen och Kylie-bebis var snäll somfan. Lite bus sådär, men det är väl ett måste? Fick åka med fjortis-Fia i bilen till mellösagården typ, där hoppade jag av och drog till papsen i repet. Lyssnade lite när bandet lirade och satt och klinkade lite på gitarren i studion. Guess what? Pappa försökte få mig att sjunga med honom när dom spelade in, omg. Seriöst, hur pinsamt är inte det? Och en annan sak, jag slutade på gitarren här om dagen. Kommer sakna det, somfan. Det är klart jag kommer fortsätta spela hemma och så, skriva låtar osv.. men det är inte samma sak som att ha en riktig lärare som visar en alla knep och ger komplimanger när man gör något bra. Kan säga att jag kommer sakna skolundervisningen. Gitarren kommer alltid vara en del av mitt liv!

Men nu ska jag krypa ner och mysa i sängen. Skolan väntar, och även ångesten. Fem dagar kvar tills valet ska vara klart. I'm getting cold feet, hehe. Okej, lät som jag skulle gifta mig eller nåt. Whatever, dröm om mig nu retards. I know you love me, and you want to be me (hehehehehehehe). Övertrött somsagt. PUSSIS


Pepp-låten
, å vad jag älskar den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0