Dancing with tears in my eyes.

Hellu. Idag hängde Malin med mig hem från skolan och på köpet kom Hägg och Marcus med. Lite halft busigt sådär. Vi har typ spelat stripp-twister (hehe) och kollat film. Men nu har dom dragit och träffat deras b-rudar från katrineholm, så det är bara M och jag kvar. Men snart kommer hennes mor, och då blir jag själv.

Annars har det inte hänt så mycket. Vi har skickat in våra gymnasiansökningar, och det är lite blandade känslor nu. Hoppas verkligen på att komma in på lärlingsprogrammet, för jag är hundra procent osäker på andra och tredje valet. Men nu ska jag vara lite social dom sista minutrarna. Hörs, puss

lill-macke & hägg

tack marcus, du är då för göll.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha snygga bilder... vart det ingen snögubbe då eller??:O:O feeel!! ni skulle ju göra snögubbe:O haha skoja bara.. puss påre^^

2010-01-22 @ 19:41:15
Postat av: elitN

haha oja, sexigt somfan. ne, orkade inte när det inte va kramsnö och så jäkla kallt! men den ska byggas, helt klart :)<3

2010-01-22 @ 20:44:35
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0