Goodbye my lover, my friend.


Modell: Linda MuppN Svensson, Konstnär & fotograf: Emma King1 Wennberg


Hemma igen efter en lång jobbig skoldag. Ingen träning för mig ikväll heller, har grymt jävla ont över ljumsken typ. Så vad blir kvällens planer? Sova, One Tree Hill och såklart Kniven mot strupen på trean, 21.00. Ikväll är det Loftet som deltar, en hotell- och restaurangkedja i Flen!

Sitter just nu och gör ingenting. Ska fixa min farm på facebook och kolla lite OTH. Sen ska jag sova lite middag sådära. Behöver verkligen sömn just nu. Btw, imorgon är det fredag igen! Någon som har gjort upp helgplaner? Puss

Såg dig idag och hjärtat slog ett extra slag, tog ett djupt andetag och gick vidare

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha kom just på en sak... jag skulle ha satt håret på varsin sida om huvet oxå!! haaha skulle blivit ännu likare då!!^^<33

2010-01-28 @ 19:39:47
Postat av: elitN

haha ja, OCH KOLLAT IN I KAMERAN!

2010-01-28 @ 20:56:04
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Jennie

kl 21.00!!

2010-01-28 @ 22:15:12
Postat av: elitN

MEN JAG SKREV FEL!

2010-01-29 @ 20:32:49
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0