Dö vinter dö

Förbannad. Är det någon som glömt medela att en ny istid är på gång? För om jag tittar ut är snö, is, kyla det ända jag ser. Jag och bror hamnade på samma buss hem idag, och vi hjälpes åt att skotta vid trappen och tur va väl det! Skapligt mycket snö. Damn. Nu dricker jag varm choklad och försöker få lite värme i kroppen innan jag ska rida och bli en isbit igen. Är inte säker på om det blir något, kanske borde förbereda mig för teori?

Whatever, är trött. Skolan var väl okej, glömde skåpnyckeln hemma så det blev inte så mycket gjort. Under två lektioner satt jag bara och ritade i Lindas kollegeblock, på bilden kollade vi på film och vi snackade bort halva kemilektionen om det som hände igår, så det va ganska chill. Men nu ska jag dricka upp chokladen och byta om samtidigt som jag checkar ett avsnitt av One Tree Hill. Puss


Update: Ändrade planer, ingen ridning. Drar till repet nu. Later


Kommentarer
Postat av: Caisa

Sv: OM jag är ;)EN HÅRIG MUGG? :o <3

2010-01-27 @ 17:10:22
URL: http://caisatimantii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0