Best friend forever and ever

Chacha (driv). Kom hem för en stund sen. Har varit med Joyoboy. Inget planerat sådära, jag kände bara för att våldgästa. Plus att jag verkligen behövde prata med henne. Ni förstår, vi har varit vänner sen förskolan. Och säger man best friends forever, så menar man forever. Dels har vi glidit ifrån varann mer och mer dom senaste tre åren, men nu kastar jag ut livbojen och håvar in tösen igen. Hur mycket vi än glider ifrån varann, så kommer hon alltid vara den bästa, den som jag alltid kan prata med och den som alltid kommer att förstå mig. Efter det serious talk, pratade vi gamla minnen. Shit vilka tider jag har haft med den flickan! Och mer ska det bli, right?

Är iallafall hemma nu, skulle gå in och kolla upp dethära med gymnasievalet. Men jag kommer inte in? Från och med idag skulle man kunna gå in och göra sina val, men guess not. Jag saknar Morran. Och Kiwi (hon älskar mig). För att trösta mig själv att jag var tvungen att lämna the big house, ska jag kolla One Tree Hill, säsong 3 episod 14. Later


Joy and Kiwi, aren't the cute?

 


Kommentarer
Postat av: Joy

Chacha bloggeeeen.

Men gullis :) saknar dig, kommer snart hem till dig och hämtar tröjan. Min screamys <3

2010-01-15 @ 19:37:06
Postat av: elitN

dom kallar mig krilleboi.

låter som en plan, både bra och... mindre bra

he he he <3

2010-01-16 @ 00:58:48
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0