Barnplågeri (emzie don't like).


Idag har det varit skönt, lugnt och fridfullt. Sen såg jag vilket datum det var och insåg att det bara är drygt en vecka kvar tills vi senast ska lämna in våra gymnasieanökan. Jag som har hoppat mellan sångare, vetrinär, bilmekaniker, fotograf och gud vet vad, har nu lite panik. Vad ska jag välja? Det finns ju hur mycket valmöjligheter som helst! Jag menar, hallå? Vi är femton, sexton år och ska välja vår egen framtid? Feel no pressure. Har bläddrat igenom dom gymnasiekataloger jag har (och det är inte några..) men är fortfarande lika osäker. Jag har ett eventuellt förstaval, lärlingsprogrammet inrk. barn och fritid. Men det är sjuuuukt svårt att komma in där. Endast femton platser, vilket innebär kanske två stycken inom b&f-inriktningen! Om man ändå va ett MVG-barn.. Vad ska ni välja för gymnasium, och varför?

Ne, nu ska jag trösta mig med min popcornskål och One Tree Hill, fjärde säsongen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0