andas in, andas ut. djupa andetag.

godnatt eller godmorgon?
jag har inte gått och lagt mig än, utan jag sitter vid en dator som jag har halft damp på i ett rum med två sovande sötnosar. snacka om att jag blir lack på min kusins internet! loggas ut från msn en gång i minuten och dom få sekunderna jag lyckas vara inloggad så får jag inte meddelandena som skickas till mig. inte kan jag sova heller, jag är bara för taggad inför morgondagen (2januari). sitter och kämpar med att komma in på msn igen, men det ser ganska mörkt ut. kanske får bli sängdax istället, men jag är absolut inte trött.

någon mer än jag som inte har sovit ännu? ja, Hugo såklart! min msn&sms-kompis. hoppas att han håller tålamodet uppe medans jag loggar in och ut, in och ut samtidigt som jag aldrig får dom meddelanden han skriver till mig, haha! Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0