Brr, jag älskar vinter

Ligger i sängen och roar mig. Egentligen orkar jag knappt hålla ögonlocken uppfällda, men ett inlägg ska jag nog lyckas skriva. Seg dag som tusan. Va som vanligt tråkigt dom tre första lektionerna på LP (biologi, bild, språk), men vafan. Ingen har sagt att skolan ska vara rolig. Efter det va de lunch, drog med Hugo, Johan, Emil och Andrzej till Snabbt&Gott och käkade kebab, snela Hugo bjöd på en kebabrulle, ty ty. Stackarn blev nerputtad i snön med huvet före på väg in dit, hoho. Sen när vi kom tillbaka till skolan så kom han på att halsduken hängde kvar på stolen uppe på stan, så då fick han springa tillbaka. Haha, och inne på Rix så va de en gubbe som börja snacka med oss om Johan Falk filmerna! Lite creapy va han faktiskt..

Sen gick det segt igen, tror faktiskt jag somnade på sista lektionen. Tillslut så blev klockan iallafall tre och vi fick sluta. Gick ner till skåpen och där fick jag något jävla ryck och gick i cirklar i takt till musiken i mina öron. Måste sett helt sjukt ut.. Men somsagt, nu är jag hemma och eftersom det inte är någon ridning ikväll heller (har jag sagt att jag hatar snö?) så tänker jag parkera i sängen hela kvällen. Filmförslag? Vill inte kolla så mycket OTH för är snart klar med alla säsonger. Men iaf, för och främst ska jag sova lite. Puss&godnatt

Jenasleggings Veromoda, tröja pappas gamla, halsduk Ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0