Gul röd blå (hej och hå)

Såja, hemma igen. Gårdagen var najs, men seg. Var trött hela kvällen, sen när vi skulle lägga oss och snacka blev alla andra trötta och ville sova, och jag fick någon jävla glädjekick. Här är lite bilder iallafall;

Trerätters och grejer, vi gillare

Sen decka alla, ppft

Sen låg jag och garva åt denna bilden i en halvtimme, random jadå.

Jag ♥ Nellie

Snyggare får man leta efter, jadå (din förlust, baby)

Fick skjuts till mormor av Anki och där väntade jag på att min saknade kusin Natalie skulle komma. Slutade med att de va halft släktträff där alltså. Menmen, nu är jag hemma och vi sitter/ligger i sängen och lyssnar på musik. Jag är trött som en get, men då peppar man Rosenström alltså, yeeee. De va allt jag hade att säga. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0