Skebokvarn är bäst

Tja igen. Äntligen hemma efter en lång dag ute i backen som faktiskt blev en backe tillslut. Kom ut till kvart över tre ungefär, då bärjade Calle att köra med traktorn, men de visade sig att han inte kunde köra upp för hela backen i hagen pga snön. Men vi körde på iallafall, skottade förhand en liten backe, som tillslut blev ganska najs. Blev inga bilder tagna, me de va nog lika bra. Efter tre timmars slit så gick vi in i Calles lilla stuga och fikade lite. Skapligt skönt att ta av sig alla blöta kläder och komma in i värmen!

Efter ett tag drog vi hem, så nu sitter jag här och funderar på lite allt möjligt. Är skapligt taggad till Mellösa nästa helg, men har lite problem med klädval. Sen frågade Bella mig förut om jag var sugen på att vara med på att ha en foderhäst, eventuellt två, tillsammans med henne och Maja, så har kollat runt lite på blocket osv. Mest av allt funderar jag på att ta en dusch och få lite värme i kroppen? Men ska nog käka först. Hembakad pizza á la mamsie står de på menyn idag, smaskens. Nu ska jag återgå till mina funderingar, sen blir det tidig sänggång. Ska vara i stallet klockan åtta imorgonbitti, kämpigt men dock värt de. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0