Please, tell me why.

Okej, nu är detsåhära. Jag har skrivit en filmrecension på två sidor med bilder, plockat bort maten och disken från matbord1, diskat, torkat endel disk, och nästan öppnat kemiboken. Och så sitter jag på msn och ser att Linda käkar Ben&Jerry's. Vad belönas jag av? En fejk-sandwich. Liv1 är då allt bra orättvist.

Ingen träning ikväll, synd, såg fram emot att träffa Carro gull. Men jag måste verkligen ta tag i dendära boken som kallas K-E-M-I -D-I-R-E-K-T tyvärr. Och om jag får säga min åsikt, så tror jag att jag måste missa fler träningar än de om jag ska förstå ett ord i den bok1. Ni skulle förstå mig om ni hade min lärare, de ända ordet som fassnar på min hjärna är för de är det enda han säger, ärligt

Tvinga mig nu att öppna kemin, jag har inte råd med ett andra IG


inte så svårt val, tyvärr finns bara ett av dom tillgängligt (nae, lite sömn vore skönt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0