Leave it all behind.


Yes nu går jag vidare

Det sista jag sa år 2009 va att 2010 skulle bli mitt positiva år, att året skulle få en perfekt start och ett lika perfekt slut. Jag har redan brytit mot två av dom avtalen. Jag har varit negativ ända sen mellösafesten den andra janurai, de var då allt gick fel och året fick en förfärlig start. Nu raderar jag det. Jag hoppas att du kan göra desamma, och ge mig en ny chans. Det finns något som kommer efter besvikelse, ilska och sorg. Förnuft. Efter två år, har jag hittat mitt och nu gör jag något åt saken. Jag vill även säga de till alla därute, när allt är negativt i livet, du kanske blivit dumpad eller förlorat en kompis/familjemedlem, ta tag i de innan det rasar samman totalt. Du får bara en chans. Jag har stått och svajat på klippkanten, tro mig, jag vet vad jag pratar om. Ätstörningar, sömnproblem, gråtattacker, illamående, jag har varit där. Men jag tänker backa ett stor steg, och stå på stadiga ben.
Vi sa ju trotsallt "vänner"..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mallan

bra emma. o du vet att om du skulle råka kliva fram igen så kommer ja hålla i dig;) 3

2010-02-04 @ 23:24:51
Postat av: elitN

å älsklingen, tack för att du alltid finns här för mig. <3

2010-02-04 @ 23:29:27
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Mallan

ALWAYS<3

2010-02-05 @ 08:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0