It feels good, actually

det här ska nog gå bra

Hörde att de var fredag, utan planer. Hehe, någon som vill roa mig? Kul i skolan idag faktiskt, började med att åka skridskor då vi körde hockey fast med uppochnervänd klubba (?) och jag lyckades ramla två gånger. Måste verkligen tipsa om att åka i för stora skridskor, man har så bra balans (ironi). Sen var de mattelektion, och för en gång skulle lyckades jag att fatta vad jag räknade! Diplom till mig (och Malin). Men de tog på krafterna att tänka, men tur va de väl att de var lunch efteråt och att de för en gång skull gick att äta. Som efterrätt fick jag och brudarna varsin chokladmuffins som Linda hade bakat, mmmm. Sen bestämde jag och Rebecca oss för att dansa tango, och det slutade med att båda föll ihop på golvet hoho. Fick reda på att 8B skulle ha sin världsturné i aulan, så vi slapp no'n och kollade på den ist, ty för de men usch vilken huvudvärk. Efter de så va de sista lektionen, men eftersom Richard fortfarande är borta så hoppades vi på att få sluta tidigt igen. Icke sa nicke, fick Kristin som vikare. Innan hon kom så satt Rebecca och försökte rita med rosa överstrykningspenna på oss. Hon lyckades såklart, men så skulle jag göra ett försök med att hämnas. Slutade med att jag jagade henne runt i basen och i en kurva ramlade för fjärde gången för dagen (vadå klantig?) Sen kom Kristinbajs. Men istället för att läsa de vi skulle, så ritade jag av henne (i smyg) och skrev lite elakheter, något måste man ju roa sig med? Ritade även av brydarna medans dom satt och va duktiga.

Nu är jag hemma, är trött somvanligt, men har fått order att skotta en gång fram till baksidan så att skorstensmannen kan ta sig till taket utan att gräva sig fram eller försöka hitta stegen som har fått en begravning. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. tror jag tar och sover en stund innan. Kanske är jobbet avklarat när jag vaknar upp? Hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0