I will be strong

Åh härligt med en dusch och lite mat i magen. Ridningen gick bra, kändes lite ringrostigt med hoppning eftersom jag inte hoppat sen förra terminen. Började lektionen med Rebecca men avslutade med Kylie, hoho. Fia fick lite problem med henne, och eftersom jag brukar ridna'na och är lite vanare, så bytte vi.

Drog till repet efteråt och lyssnade lite när boysen spelade in. Lill-Lucas va där också, fast han är inte så liten längre. Efter ett tag så påminde jag pappa att vi måste hinna till ICA innan de stängde, eftersom jag va tvungen att ha lite gottig/energisaker tills nationella imogron, då va de dax igen. Detta betyder tidig uppgång för mig, hujedamej. Vilket betyder att jag måste sova nu. Man vill ju inte komma till skolan efter åtta, och dörrarna till aulan är låsta. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0