I have to make it

Skrämde nyss slag på mig själv. Kommer upp på rummet, ser något djur som ligger på madrassen på golvet, ser ut som Joppe (en hund vi brukar vara hundvakt åt) så jag ropar på honom. Ingen reaktion. Jag skriker och springer närmare, och jag märker att jag ropat på mitt löshår. Ibland känner man sig bara för smart.

Är grymt trött justnu. Plus att det snöar igen och då blir jag deprimerad. Ge mig sommar, nu på dir1! Är inte taggad på att rida, men känner ändå att jag vill. Hinner inte sova heller, får hoppas att jag inte somnar på hästen. Aja, ska byta om och kanske ta något att äta. Later

DAMN. Fick nyss reda på att mellösafesten är inställd?! What a fuck? Är detta ett skämt?
Hade ju verkligen sett fram emot denhära helgen, säg inte att endel av den är förstörd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0