Jag ångrar mig redan.

Skapligt seg söndag, värre än vanligt. Jag och kusin har inte gjort någonting utom att göra klart våran musikvideo (kommer strax!). Jag har nu plockat iordning på mitt rum så jag slipper göra de imorgon när jag kommer hem från skolan. Satt och klinkade lite gitarr förut, tror jag håller på att få till en ny låt. De går faktiskt bra att skriva när man mår dåligt. De värsta är att allt bara känns patetikst. Cornelia har övergivit mig för New Moon. Jag skulle kunna joina tv-rummet, men jag orkar inte ta mig dit. Orkar inte se en sån underbar kärlekshistoria. Jag ska nog gå och lägga mig snart, bara se till att videon kommer upp på youtube för att sedan visas i min najsiga blogg. Kyss och smek

En bild säger mer än tusen ord

Dator, cola och låtskrivande med New Moon i bakgrunden, min söndag. Avensjuk? Inte de minsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0