Everybody Scream

Sitter här i ensamheten, inlindad i ett täcke och kollar film. Kollade just klart på Scream som jag plötsligt bara var tvungen att se hoho. Lite kusligt efteråt var de faktiskt, sitter ensam hemma och kollar på en skräckfilm, plötsligt bryts tystnaden av telefonen.. måste erkänna att jag var lite rädd att svara, speciellt efter allt som skett i detta hus. Men iallafall, de var ingen skum person som visste mitt namn, stod utanför min dörr och ville leka gisslekar, puh! Nu är det Djävulen bär Prada som rullar, great movie. Kyss

hemska hemska hemska minnen

Kommentarer
Postat av: Caisa

din blogg är awesooome så du kan få fixa min om du vill (a)

gillar den där du hade innan den var riktigt nice med leopard sen texten!

denna är också snygg speciellt headern, hhuuh :D

saknar dig med :<<3

2010-02-02 @ 20:20:36
URL: http://caisatimantii.blogg.se/
Postat av: Caisa

Sv: asså de spelar typ ingen roll :O

typ som din förra var den va så schnygg :>

<3

2010-02-02 @ 21:57:27
URL: http://caisatimantii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0