DOM SEX VÄNNERNA OCH ANTON












  • Filmmys med Narnia och prins Caspian
  • Deep talk på kökssoffan med fula miner
  • Cremefresh-krig mot Anton
  • Snöbrottning
  • Wakawaka dans och ös
  • Pyramidbygge
  • Singstar
  • Spökjakt
  • Kurragömma
Hade en helt fantastisk kväll med underbart fina vänner igår. Kunde inte bett om bättre. Tog bussen hem med Malin imorse, eller vid 12 och sedan hem till henne. Hade turen att Johan, hennes bror, åkte förbi och skjutsade hem oss så vi slapp gå i snöovädret. Helvete vad det har snöat hela dagen! Hemma hos henne chillade vi mest innan jag gick till bussen som skulle ta mig hem till Skebokvarn. Där hade vi besök av Bella, Micke och Victor som jag slog mig ner med och drack lite kaffe och fikade. Mysigt såhär på 4:e och sista advent.

Efter dom hade åkt så följde jag med mamma och pappa in till Flen igen för att hämta min väska som jag glömde hos Malin. Stannade där och kollade på film medans dom packade ner grejerna från pappas spelning från gårdagen på Amazon. Dom hämtade upp mig när dom var klara och vi åkte hem för att förbereda oss inför EM-finalen i dam-handboll mellan Sverige och Norge. Efter en grymt bra spelad match fick dom se sig besegrade av dom 5:e året i rad vinnande norskorna. jag tycker att dom ska vara stolta med en silvermedalj, verkligen!

Har inte hunnit med så mycket mer. Kollar julkalendern och säsongsavslutningen på Gossip Girl. Grymt bra avsnitt och jag taggar somfan till nästa. Men nu måste jag sova. Sista dagarna i skolan nu, men uppgången är fortfarande lika tidig.

LOTS OF LOVE, E

Kommentarer
Postat av: Mallan the one and only

hehe.. deeptalk? menar du mitt "löfte" då eller? hehe :D

2010-12-21 @ 17:59:03
Postat av: just a smalltown girl

Mallan-brallan:

Mjo, bland annat! :)

2010-12-22 @ 18:05:45
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Mallan

HEHEHEHEHEHEHE löften hit o löften dit

2010-12-22 @ 19:03:30
Postat av: just a smalltown girl

ett löfte är ett löfte baby

2010-12-22 @ 19:05:04
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Mallan

jag veeeeeet

2010-12-23 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0