2010-08-24

Idag tog det mig precis 12timmar att komma till- vara- och komma hem från skolan. Upp 05.00. Hemma 17.05. Vet inte hur länge jag kommer orka detta. Annars så har skolan varit helt okej, har faktiskt börjat prata lite med dom andra i klassen. Nu vet jag några namn också. Det finns två Ida, två Lina och två Emma. Pratade lite smått med Emma (en tjej från Torshälla), Frida (från Malmköping), Erika och Dana (båda från Eskilstuna). Det kommer nog bli bra i längden, speciellt nu när vi kommer igång med normala lektioner imorgon. Vet inte riktigt hur det känns, eftersom jag blivit så trött efter bara dessa två slappdagar, hur ska det nu gå när allvaret drar igång?

Pga. våran glömska lärare så missade jag, Sabina och Sanna tåget 14.09. Gick då en sväng på stan i regnet för att köpa kollegeblock, 3 för 39:- på Clas Ohlson. Prefekt! Efter det gick jag och satte mig vid perrongen och väntade. Medans jag väntade ritade jag lite på baksidan av en utav böckerna. Och där satt jag tills tåget kom 16.09 (ni kommer väl ihåg att jag inte hade något liv?). Fick iallafall sällskap av Carro och Paulina på resan hem, sedan av Walle på bussresan till Skebokvarn. Pratade om avslutningsfesten som vi hade på Ugglan i slutet av 9:an. Så grymt lyckad kväll! Sedan träffade jag även andra grannen Linus när jag klev av, så pratade med honom en stund innan jag vandrade hemåt (nej, det är inte en mils promenad, bara ner för backen) och attackerade kylskåpet, tv'n och sängen.

Mitt grymma schema (klicka för större bild)

Kommentarer
Postat av: Joy

Onsdagen såg lite jobbig ut.. haha! men nice att ni slutar tidigt varje dag typ :O mot vad vi gör iaf..

Loveeeu<3

2010-08-24 @ 21:59:06
URL: http://joyworld.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0