Love is on fire!

Nu jävlar kör vi gästbloggning! Har så sjukt jävla tråkigt, och ingen lust alls att skriva på min egna blogg heheh. Jag har inte tid. Sen känns det så jävla meningslöst att blogga om motocross när alla andra modebloggar på devote.. Vad ointressant motocross kan va för vissa tjejer. Vissa gånger kan man ju få värsta "du är dum i huvudet" blicken när man säger att man håller på med motocross. Det är mitt liv, typ. Eller ja, det jag vill hålla på med.

I alla fall, today har jag umgåtts med Emma(ägaren till blogg1) och Joy. Vi käkade på snabben, pratade, gick runt i våran lilla stad. Tillslut bestämde vi oss för att gå in på bokhandeln. Joy köpte ingen bok. Emma köpte en bok. Jag köpte två. Nämligen den andra boken av Jens Lapidus, "Aldrig fucka upp." Det är killen som skrev "Snabba Cash", vilket nog är den bästa boken jag har läst! Filmen är en sån himla besvikelse. Ni som inte läst boken, läs den. Sen köpte jag även "Nya Snapsviseboken" Vilket kommer sluta med mycket kul! haha!
Var lite taggad på att köpa en bok om tjejmiddag så jag kan fixa någonting kul åt mina älskade brudar. Jag som aldrig gör ett skit. Jag går på alla andras grejer men gör ingenting själv.. Emma hade ju sin Sweet 16 som var grymt kul, sedan hade Joy sin barbiefest som också var grymt kul! Så nu känner jag att jag måste greja någon typ av.. tillställning? Men man blir ju lite... rädd på vissa håll och kanter. Tänk om det spårar ur, tänk om ingen kommer? Det blir lite ångestfyllt. Men eftersom jag är en sån utmärkt kock kommer det väl bli en mat-köra-cross-middag! :) Tror verkligen mina underbara tjejer skulle vilja sätta sig på mitt gröna vrålåk... Aja, to be continued!
Idag hade jag en nära-döden upplevelse. Vill inte prata om det.. alls. Det var läskigt. Pinsamt. Från och med nu har jag fobi för silvriga bilar som kommer i full jävla fart..
Jaja, just nu sitter jag och lyssnar på Oskar Linnros, Som vanligt typ. Han har gått på repeat i tre dagar nu ungefär. Är så jävla kär. Dock är inte mina föräldrar kära i det. Dom är kära i the baseballs.. Som mina vänner också är.. Så tokigt det kan bli! Hehe. Nu ska jag runda av lite, kommer inte riktigt på någonting mer jag kan skriva om.. hehe. Så, tack för mig! Och tack emma för jag fick låna din blogg när jag redan har en egen, gulligt av dig. Ska ta bort min bloggjävel. Eller inte om ni läser? (a) ;) Bjuder er på några piccss på mig hehe.. Ni får ha det så trevligt alla bloggers!.. :) kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0