Tuesday morning

Vaknade nyss, för andra gången. Hade ställt klockan på 9.00 för att jag skulle kunna åka med pappa in till Flen och sedan ta bussen till Katrineholm. Dock så var inte kroppen med på det, så jag antar att den måste ha busat med mig, stängt av alarmet i smyg och sedan somnat om. Det sög. Men hade fått sms av Sandra som sa att hon ändå inte kunde träffas, så var nog lika bra.

Snart börjar skolan igen. Det ska både bli skönt och jobbigt. Jag har fortfarande inte riktigt fått koll på mina sömnproblem och ni läste ju själva vad som hände i morse. Tänk om jag gör så på måndag? Inte för att mamma eller pappa skulle tillåta det, men iallafall.

Ingen aning om vad som händer idag. Kankse tar en sväng till stallet eller så, komma på lite andra tankar. Nu är det så mycket som snurrar runt där uppe att jag snart inte vet vad som är sanning eller fantasier. Typiskt mig.

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0