"Tillåtelse från föräldrar eller annan myndig luffare accepteras ej"

Ny vecka, nya tag. Tog ett tag att komma upp ur sängen i morse, och tack vare att jag inte hittade min halsduk höll jag på att missa bussen. Det betyder att jag har fått gått runt och frysa. Jävla halsduk att försvinna. Jävla buss att komma så tidigt. Jävla länstrafiken som inte har fler bussar.

Fick iallafall sluta tidigare på hantverken, så jag bagav mig till Nasty Art för att checka när brorsan gaddade sig. Riktigt cool är den, kanske langar bild om han låter mig fota. Dock är den inte klar än, han ska tillbaka om ca 2veckor när det här har läkt och göra klart. Det här var första gången jag var i en tatueringssalong, och det gjorde inte tattoosuget bättre. Jag ska beställa tid så att jag kan göra en precis den dagen jag fyller 18. Någon som har en tidsmaskin?

På vägen hem blev det McDonald's, igen. Men jag bryr mig inte så mycket, det kommer kännas bättre efter min löprunda ikväll. Har fan träningsvärk idag. Men ni vet väl hur dom säger, vill man bli av med värken är det bara är upprepa samma övningar. Så det hindrar mig inte! Jag känner att jag är på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0