Sova sova säng säng säng

Jag älskar verkligen nätterna nu för tiden. Kollade just på almanackan och såg att det var den 1/8. Om tjugotre dagar börjar jag på gymnasiet någonstans i landet. Jag undrar just hur det ska gå med mina sömnproblem då. Somna 5.00 och gå upp till skolan 6.00 låter ju inte som den bästa planen. Det händer väl alla någon gång, men att överleva på en timmes sömn varje kväll ger nog inte mycker energi till att ta sig genom tre år på gymnasium.

Blir nog till att införskaffa sömnpiller iallafall, detta funkar inte längre.

Kommentarer
Postat av: Mickyyyy the best blondie

Jag har också jätte svårt att sova på nätterna :( just nu stör det mig inte så mycket men jag tänker också att jag inte kommer klara skolan sen.. Då kan jag smsa med dig när jag inte kan sova :) heheheee

2010-08-01 @ 16:48:43
Postat av: elitNNn

Svar till Mickyyy the best blondie:

JAAAAAAAA. Det låter ju underbart bra med en smskåmpis. hehehe

2010-08-01 @ 18:28:47
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0