Some will win, some will lose. I've lost.


18års kalas igår. Chill till en början, ös i slutet. Jag umgicks med mina fina vänner men även släkten. Allt-i-ett, sånt vi gillar. Framåt natta blev vi stormade av ca 10 ungdomar. Vet inte riktigt vart alla kom ifrån, men mestadels av aniskterna kände jag nog igen.

Idag är det segt. Riktigt segt. Onödigt segt. Jag är bjuden på grillparty som börjar om ca 45minuter. Jag har inget att dricka. Jag har ingen skjuts. Men jag vill dit. Vill umgås med nytt och gammalt folk. Får se om jag kan ragga lite på pappa så han kanske kan skjutsa in mig. Men då är det nog dags att göra sig iordning, mjukisbyxor och pappas over-size-tröja är inte den snyggaste partyoutfiten, hehe.

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha, de är bra (y) haha =)

2010-08-07 @ 17:56:54
URL: http://alicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0