Som så många andra dagar


ännu en fest på strömmen

Efter att ha firat bror igår, drog jag med faster till Flen och körde en sleep-over hos Joy. Vi snackade om allt, verkligen allt, kollade på SATC och spelade spel. Vi testade på alla gamlingars favoritspel, alfapet. Riktigt roligt faktiskt, men väldigt ansträngande för hjärnan. Låg och pratade fram till halv tre, och efter det lyckades jag faktiskt somna.

Idag skulle jag egentligen ha åkt till Eskilstuna med bror och Sofia, men hon hade inte fått tillbaka bilen så det får bli imorgon eller på torsdag. Men blev iallafall hämtad av papsen för ett tag sen, så nu sitter jag i min ensamhet med spotify på högsta. Inte helt fel, men snart kommer väl pappa hem från sin promenad och då blir det matlagning.

Kommentarer
Postat av: wiccan

de va tydligen jävligt svårt att höra av sig till mig då lr?

2010-08-03 @ 16:20:12
Postat av: JOY

SNYGG BILD! Haha :-)

2010-08-03 @ 23:00:12
URL: http://joyworld.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0