Right in front of you

Gick och la mig tio igår, såg ingen idé att göra någonting, och jag somnade. Och sov, och sov, och sov. Vaknade vid tolv och jag har nog aldrig känt mig så utvilad. Behövdes. Min kusin kom och vi meckade med moppen, den funkar dock fortfarande inte. Vet inte vad som är fel, så jag får väl ragga hit honom igen. Sitter i sovtröja och mjusikbyxor och taggar till NRJ 26/8 i Stockholm. Ska dit med världens bästa Joy. Och så ska jag ju till Rixfm festival i Norrköping med Malin och Rebecca. Underbart. Skulle egentligen in till Flen och träffa Wictoria idag, men jag har ingen lust att gå ut i detta underbara väder. Sitter hellre och lyssnar på åskans muller och låter blixtarna skina upp i rummet. Förlåt W, men vi ses ju på onsdag. Imorgon kommer M, J och B. Om väder tillåter ska vi ut på en ridtur i Skebokvarns natur, förhoppningsvis.

Jag älskar alla mina vänner. Fast jag inte visar det så ofta och bra, så är det ni som hjälper mig genom livet.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Och vi älskar dig Emma <33

2010-08-09 @ 16:58:30
Postat av: Becca

älskar dig emma!

en fråga bara: ska inte jag med längre? :P <3

2010-08-09 @ 18:54:10
Postat av: Joy

Love you.

haha, första gången jag hör att du bangar på någonting :o

2010-08-09 @ 19:13:00
URL: http://joyworld.bubbleroom.se
Postat av: elitNNn

Svar till Becca:

Klart att du ska med! Ser du inte att det står M, J och B? Lillen, loveu

2010-08-09 @ 19:14:25
URL: http://damnreality.blogg.se/
Postat av: Becca

jag menade till rix fm festival :P <3

2010-08-09 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0