När alla vännerna gått hem

Hörde jag fest? Alla har gått och lagt sig, utom jag, bror och Sofia men dom är på god väg. Jag rånade husets kylskåp och gjorde ett gott försök till att värma gårdagens middagsrester, dock utan resultat så jag malde ner en potion kall potatisgratäng med en liten kall hård köttbit som tillbehör. Mums. Satt sedan och snackade deep-talk med faster innan hon lämnade mig för sängen. Nu sitter jag här, medans bror äter, och smsar med Sandra och Joy [fast hon har typ somnat för hon slutade svara] och väntar på bättre tider. Låter ju onödigt att gå och lägga sig nu? Kanske drar på en film eller något, om inte sofforna i tv-rummet är upptagna. Men det är dom antagligen, så tycker att någon rolig och social kan vara vaken och underhålla mig i min ensamhet eftersom bror gick upp och la sig med Sofia nu. Usch vad tråkigt jag har, kanske får bli ännu en skogspromenad? Ensam. Sofia litade inte på mina okända-stig-skills. Men är man själv kan man ju gå vart man vill utan att någon klagar, fast risken finns ju då att man går vilse. Kanske borde stanna inomhus.

Hoppas att någon vaknar snart. Det är sjukt ensamt här. Hatar att vara ensam, det får mig bara att tänka på dig vilket får mig att må dåligt. Och på toppen allt kan jag knappt andas pga. förkylningen och halsen svider som bara den. Brb, självmord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0