Min största fiende slår till igen

Okej, nu ger jag upp. Jag ville verkligen somna igårkväll. Tidigt. Låg och kollade på Sagan om Ringen: Konungens Återkommst. Kände redan då att det skulle vara omöjligt. Ändå låg jag och tvingade migsjälv att blunda, njuta av kuddens mjukhet. Hörde hur jag fick sms, men jag var faktiskt nära att somna så jag ignorerade det. Jag vet inte hur länge, men jag måste ha somnat tillslut. Och vaknat. Och somnat. Och vaknat. Alltid ca 5-10minuters sömn. Jag får sms efter sms men ignorerar. Jag ska inte se ut som en vandrande zombie första skoldagen. Men nu ger jag upp. Det är mer irriterande att sova i 5-10minuter och sedan vakna och se att klockan nästan stått stilla som att inte sova alls.

Sa jag inte att det skulle bli såhär? En timmes sömn är inget att överleva på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0