Många skratt, långa promenader. dansfeber och en bröllopsfotograf.

Kom precis hem från Katrineholm, sitter och kollar på Dansfeber samt väntar på mat. Jag och Malin drog somsagt till Katrineholm idag igen, vandrade runt i våran ensamhet tills vi hittade Elin, Linnéa och deras kompis på McDonald's. Satt med dom och snackade lite skit innan vi vandrade till station och dumpade kompisen (förlåt, men jag har glömt ditt namn). Efter det satt vi kvar där en stund innan vi gick tillbaka till McDonald's för att jag höll på att dö av hunger, så jag köpte mig en Chicken Jr.

Vid sju lämnade L oss och vi som va kvar gick till station för att vänta på bussen och spana på lite snygga killar. Speciellt Elin. She's going crazy, haha. 19.20 kom iallafall bussen och vi begav oss mot Flen. Jag och M hoppade av vid OKQ8 medans E ensam fortsatte till station där hennes skjuts hem väntade. Själv stod nästan hela familjen och väntade på Loftet-parkeringen, så det var bara att hoppa ut och sedan in i nästa fordon.

Egentligen ville jag till Lerbro (eller vafan det nu heter) på fest, men icke. Får väl göra det lite festligt för mig själv här hemma med en bra film (Bröllopsfotografen på tv4 ikväll, ifall någon ville veta) och en stor jävla godisskål. Springandet sparar jag tills imorgon. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0