Let me entertain you

Har du fått en kyss den närmsta veckan? afan
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? M, J och B
Hur lång är du? 169 cm eller nått
Vilken är den senaste filmen du sett? Another Cinderella Story
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen? "jaa! ;)<3"
Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vart jag befinner mig
Är dina föräldrar gifta eller skilda? still married
När såg du senast din mamma? någon timme sedan
Icke godkänt i något ämne? faktiskt inte
Mycket väl godkänd i något? inte det heller
När vaknade du idag? varannan timme hela natten men gick upp vid 11
Vilken är din favoritplats? sängen
Vilken plats föredrar du minst? källaren
Vart tror du att du befinner dig om fem år? utomlands
Vad tror du att du befinner dig om tio år? mognare världar
Vad sover du i? over-size tröja och trosor
Hur många kuddar har du i sängen? vanligtvis 5 men nu endast 2
Var har du bott/bor? Skebokvarn
Tycker du om kinamat? lagom
Tycker du om kaffe? cappuccino, ja
Vad dricker du helst till frukost? juice eller oboy
Kan du spela poker? ja, sist jag testade iallafall
Känner du någon med samma födelsedatum som dig? i'm the one and only
Vill du ha barn? nejtack
Kan du några andra språk än svenska? arå
Har du någonsin åkt ambulans? haha nej
Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng tror jag
Vad spenderar du mest pengar på? onödvändiga saker som jag bara måste ha
Är du cool? ballast i stan
Kan du rulla med tungan? om jag fattade rätt, ja
Vem är den roligaste människan du känner? min farbror
Vad har du för ringsignal? sony ericsson
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? tror så
Vad har du närmast dig just nu som är svart? mitt lakan
Kan du byta olja på bilen? inte än
Vilken var den senaste boken du läste? syskonkärlek
Har du haft sex under de senaste två månaderna? afan
Dansar du i bilen? klart
När var du i kyrkan senast? oklart, men tror det var bröllop..
Har du någon piercing? öronen, annars nej
Har du någon tatuering? inte än
Har du provat droger? endast i mediciner
Provat röka eller snusa? jarå
Har du pojkvän/flickvän? nej
Vad ska du göra ikväll? sova
Har du några syskon? en storebror
Hur mycket pengar har du på din mobil?
lagom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0