Just one look at you and I can tell that we click so perfectly.

Slutade halv 2 idag, tog 14.09-tåget till Flen där jag vandrade till PW och träffade saknade Hugoponken och sötaste Cicci. Dock så hade båda precis slutat så det blev inte mycket mer än ett hej och en kram. Tog halv 4-bussen hem och nu sitter jag här och typ halvsover. Blev grymt sugen på att cykla till stallet och ta ett ridpass, men så fick jag reda på att vi skulle åka till faster och fira henne vid sex.

Imorgon får jag skjuts av mamma till Flen, så jag får sova lite längre än vanligt. Fantastiskt! Men nu ska jag ta mig en tupplur så jag inte somnar under kalaset. Later!

Kommentarer
Postat av: Hugo : >

Eyy u! det var nice o träffa dig ! =)



P.S nästa gång vill jag se tatueringen, aiit ?

2010-08-31 @ 17:23:58
Postat av: elitNNn

Desamma babyyyyy.

Ps. A, jag kapar brorsans ben och levererar!

puss

2010-08-31 @ 21:56:01
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0