jag var ett loppisfynd, han ville ha nåt, och jag blev använd en gång mest på skämt

Idag mår jag dåligt. Sämre. Men jag vill må bra därför håller jag munnen stängd. Vaknade halv tolv vilket betyder att jag missade bussen in till Flen vid elva. Typiskt. Skulle hjälpa mamma och pappa att hitta en konfirmationspresent till min kusin som konfimerar sig på lördag. Men antar att dom klarade sig utan mig. Har spenderat morgonen genom att kolla på Girls of the playboy Mansion och nu Kendra.

Päronen kom hem i princip nyss, och mamma är i full gång med att laga lunch. Jag vet inte vad som händer resten av denna torsdag, men jag vet att jag kommer knarka alvedon, nässpray och halstabletter tills alla dessa baciller har dött. Dö. Dö. Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0