Jag är en jävel på kärlek

Riktigt trevligt igår med Wictoria. Först vandrande vi bara runt som fån, sen fick vi lite sällskap av några B-pojkar (ta inte illa upp, ni är helt okej grabbar). Hamnde hemma hos W i stugan där vi låg och kollade på Grease. Vid två drog dom hem igen och jag och W gick in och tog oss friheten att rosta lite mackor och ta ett glas oboy. Våran tysthet är grym (skyller allt på katten). Efter det blev det tillbaka till stugan där hon gick till sängs medans jag kollade klart på filmen.

Vaknade vid tolv av att Nettan, Wiccans mamma, ropade godmorgon i fönstret. Då passade jag på att kolla om jag hade missat något i mobilen, och där fanns minsann ett sms och ett missat samtal. Klockan halv 5 från Sofia. Ringde upp henne och raggade skjuts hem till Skebokvarn. Dock skulle hon inte in förens vid halv 3, så jag och W passade på att sova lite mer. Vaknade att Nettan ropade genom förnstret (igen) och strax efter det ringde S och sa att hon var på väg in till Flen. Klädde då på mig och det dröjde inte länge innan hon stod utanför huset.

Efter det har det varit full fart. Jag hann inte ens komma genom duschen, så jag gjorde det bästa av situationen att se pigg och glad ut. Det skulle vara den sk. Skebokvarnsdag idag, men pga. något som hänt så blev det inställt, så vi bestämde oss för att skapa något eget. Funkar precis lika bra, och det är ju inte ovanligt att det är fullt med människor på Strömmen en lördagafton. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0