Ja, visst har vi väntat för länge


Jag har världens finaste vänner. Dagen har bestått av mina babes, "skolfoto", misslyckade in-action-hopp-bilder, hembakad pizza, prat om livet och vi hann även med en promenad till stallet för att hälsa på hästarna. Skönt att hela gänget var samlat för första gången sedan sommarlovet och ännu längre tillbaka. Mallisen var den första att lämna oss (tösen i rött) och strax efter det lämnade resten av folket mig till min ensamhet.

Jag är trött. Klockan är inte ens elva. Ett gott tecken? Ska nog dra på en film att somna till. Imorgon är det fortsättning på min brors 18årsfest. Lite släkt, några av hans vänner och eventuellt tre av mina bästa. Min kusin kommer även och lagar min dumma fula gamla moppe. Men jag är glad, kanske jag slipper vara fast i denna håla då och kan rulla runt bland det sociala folket. Puss på det och godnatt babes

Kommentarer
Postat av: Alice

haha sånt e kul ! :D

har du häst/ar? :)

2010-08-05 @ 23:13:12
URL: http://alicer.blogg.se/
Postat av: Alice

ohmen ! :D

mysigt ! haha , men vart står dom? bor du typ i skebokvarn? hah eller har jag helt fel? :P

2010-08-06 @ 00:03:00
URL: http://alicer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0