It's my new classmates: HV1B

Kom hem för en stund sen, hur slut som helst och jag vill bara lägga mig ner och sova. Kanske jag hinner ta en liten tupplur, men klockan 5 drar jag mig mot stallet. Innan det måste jag till det andra stallet och hämta några grejor, men det fixar vi nog innan vi åker.

Första dagen enligt schemat idag. Känns helt okej, och jag kommer nog överleva (om vi tar bort det jävla pendlandet, måste ta upp det där om lägenhet med pappa..) Första läxan fick vi också, i matte. Great.

Översta raden fr. vänster: Madeleine Skoog, Sabina Aho, Emma Wennberg, Josefine Granlund, Evelyn Salazar, Lina Le Sellin, Ida Eriksson.
Nedre raden fr. vänster: Dana Huynh, Frida Lindqvist, Petra Rönnemark, Tindra Backman, Erika Eriksson, Emma Köll
Frånvarande: Lina Larsson, Ida Danielsson

Kommentarer
Postat av: emma

nej:(

2010-08-25 @ 16:19:08
URL: http://ovanligatjej.blogg.se/
Postat av: madeleine

haha fan så jag ser ut !! :(

2010-08-28 @ 00:26:29
Postat av: petra

haha vad du tvungen att skriva vad vi hette? :O haha

2010-08-29 @ 21:46:34
Postat av: elitNNn

inget fel på bilden, brudar.

Och ja, Petra, det var jag haha!

2010-08-30 @ 17:48:24
URL: http://damnreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0