i was so high, now i'm so low

Har nyss haft min första matte-diskussion sedan sommarlovet startade. Hjärnan blev överansträngd så nu ska jag bara ta det lugnt i sängen med spotify på medans jag fixar några låtar i pappas textpärmar, hehe. Wictoria och Joy kommer nog inte idag.. jag mår bättre, men förstår att det är så roligt för dom om dom blir smittade av min förkylning. Så vad ska jag göra idag? Tar nog en sväng genom duschen efter pärm-jobbet, sen en sväng in till Flen. Annars vet jag inte, kanske någon som också är lite halvförkyld vill hitta på något med mig, typ sitta och fräsa näsan i kör? Usch, hatar snor.

W&J, i love you babe's.

Kommentarer
Postat av: wictoria

Om du kmr in till flen hör av dig :) Vi kan ju ses en stund ändå om du orkar :) PUSSSS <3

2010-08-11 @ 15:06:53
URL: http://mxwa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0